
Referanser
“Borettslaget vårt var i et skikkelig økonomisk uføre. Økonomien var så dårlig at vi ikke fikk lov til å bli kunde av det lokale boligbyggelaget. Solibo tok utfordringen med å rydde opp i borettslaget på strak arm. For to år siden hadde borettslaget dårlig råd, slet med både å kreve inn felleskostnader fra andelseiere og betale regninger i tide, og hadde månedlige felleskostnader på 7.800 kroner. I dag har borettslaget en buffer på konto, felleskostnadene er nede i 2.835 kroner pr måned, samtidig som vi har råd til å gjøre løpende vedlikehold. Jeg vet ikke hva jeg skulle gjort uten Solibo. Nå er hverdagen en helt annen, økonomien i borettslaget er friskmeldt, og jeg har motivasjon til å fortsette jobben som styreleder i borettslaget.”
— Kenneth Gustavsen, Nysæterstølen Burettslag
“Som styreleder i Sameiet Langaards gate 3 kan jeg anbefale forretningsførsel fra Solibo på det varmeste!
Styrehverdagen har blitt enklere - dersom vi lurer på noe har Solibo som regel svarene, og våre kontaktpersoner der svarer meget raskt. Overgangen var meget lett, uten at styret trengte å involvere seg mye. Den digitale styreportalen som vi benytter gjennom Solibo er meget nyttig og samler all dokumentasjon og kommunikasjon med styret og beboere på ett sted - anbefales.
Kort oppsummert: moderne forretningsførsel skreddersydd for borettslag/sameier og strålende service.”
— Jan-Tore Horn, Sameiet Langaards Gate 3
“Jeg har hatt Solibo i et halvt år nå, så langt veldig fornøyd. Solid oppgradering fra forrige forretningsfører. Både system/portal og oppfølging er på et helt annet nivå enn jeg har opplevd tidligere på mine 4 år som styreleder.”
— Lars Smith, Borettslaget Herman Foss Gate 4
“Jeg anbefaler Solibo på det sterkeste!
Som fersk, uerfaren styreleder i 2018 tok det ikke lang tid før styrearbeidet tok overhånd og jeg var på utkikk etter en ny samarbeidspartner på forretningsførsel. Da var Solibo redningen.
Helt siden starten av har det vært en trygg og god kundereise. Solibo gir meg mye bedre oppfølging enn forventet og strekker seg lengre enn de må for å hjelpe til. De er fremoverlente, strukturerte og profesjonelle. Jeg har stor tillit til Solibo, og de hjelper meg i å ta avgjørelser som er til det beste for sameiet.
Det er en helt annen verden å sitte i styret nå enn før. Størst er ikke alltid best, og det er Solibo et eksempel på!”
— Lena Rolandsen, Strømsveien 125/127
“Jeg er veldig fornøyd med Solibo. De er alltid tilgjengelig for spørsmål og letter arbeidet som styreleder betraktelig. De har også hjulpet oss med å rydde opp i økonomien i sameiet.”
— Vilde Wigenstad, Boligsameiet Bjerregaards gate 70
“Solibo er et seriøst selskap som er til å anbefale. Jeg opplever at de alltid er tilgjengelig på både telefon og mail, med gode svar og råd til hva enn jeg måtte lure på. De har en fin nettside og styreportal med smarte funksjoner som er lette å bruke.”
— Morten Strømme, Boligsameiet Fyrstikkbakken 7C
“As chairman of the “sameiet” I worked with Solibo as the new accounting firm. Efficient, effective, digital natives, competent, dedicated, fast and great customer service. We reduced the accounting costs by over 60%.”
— Edoardo Jacucci, Boligsameiet Henrichensgate 5
“Som styreleder opplever jeg et veldig godt samarbeid med Solibo. De er fremoverlente, serviceinntilte og profesjonelle. De er moderne, og styreportalen deres har en kjempebra integrert hjemmeside.”
— Runar Bauge, Sameiet Vibes Gate 18
“Med Solibo som forretningsfører får jeg nyttig hjelp til å drifte sameiet på en bedre måte enn jeg gjorde tidligere. De er fremoverlente, proaktive og tar seg av mange tidkrevende oppgaver. Det gir meg overskudd til å gjøre sameiet til et bedre sted å bo.”