
Digitale tjenester
Våre digitale tjenester
-
Beboerapp
Vår egenutviklede app gir beboerne enkel oversikt over sitt borettslag eller sameie. Beboerne kan kommunisere med styret, holde oversikt over boligrelaterte fakturaer og finne viktig informasjon – alt tilgjengelig på mobilen.
-
Solibo Home
Vår styreportal samler hele styrearbeidet i én løsning. Her håndteres møter, dokumenter, kommunikasjon og oppgaver effektivt – med full oversikt og kontroll.
-
Fakturasystem
Vi bruker et egenutviklet og brukervennlig fakturasystem, laget spesielt for boligselskaper. Det håndterer blant annet fordeling av felleskostnader og automatisk purring – effektivt og tilpasset boligselskapenes behov.
-
Skatteetaten
Gjennom integrasjon med Skatteetaten forenkler og kvalitetssikrer innrapportering av nødvendige tredjepartsopplysninger. Informasjonen samles strukturert og sendes i riktig format, uten manuelle mellomsteg.
-
Ecoguard
Gjennom integrasjon med Ecoguard henter vi faktisk forbruk av vann, fjernvarme og el-billading direkte inn i fakturasystemet. Dermed får beboerne månedlige regninger basert på reelt forbruk – helt uten manuell inntasting.
-
Styretavla
Samarbeidet med Styretavla gjør det mulig å vise relevant informasjon digitalt på skjerm i oppgangen – for eksempel styrets kunngjøringer eller lenker til styrets nettside.
-
Brønnøysundregistrene
Integrasjon med Brønnøysundregistrene gir styret en oppdatert oversikt over seksjoner og tilhørende eiere – satt opp for korrekt eierskapsinformasjon.